Thursday, June 3, 2010

wayang duniawi




seberapa ramaikah umat manusia hari ini sedar bahawa mereka hanya di perkotak katik kan? propaganda juga propaganda...

kita hari ini sukar mencari kebenaran dunia... oleh kerana yg menguasai dunia bertopengkan manusia.. segala media media di kuasai oleh mereka... media elektronik, media cetak mahupun media media lain juga..

perkara ini ternyata di sedari oleh penulis shakespere lantas mengeluarkan hujah yg berbunyi.... ' dunia ini umpama pentas. dan pelakon2 nya adalah kita'. bukan farid kamil jew.. rupanya kita nie artis juga.. jika ada pelakon, pasti ada pengarahnya?? siapakah mereka??


mereka ialah kuasa dunia sekarang bersama yahudi juga ahli ahli korporat.. si hitler pernah berkata, kenapa dia membunuh berjuta juta yahudi?.. jawabnya.. 'masa akan datang kalian pasti tahu mengapa aku membunuh yahudi' jadi.. lihat lah sekarang.. buka mata anda seluas luasnya.. yahudi inilah yg menguasai ekonomi, media, hiburan dan sebagainya..


dengan melihat berita berita dunia di televisyen kamu akan mendapat kebenarannya?? atau membaca akhbar2 harian?? adakah itu medan yg terbaik?? sedangkan yg menguasainya medan ini ialah mereka yg melakukan penipuan... kamu pasti tidak bodoh bukan?


JADI... dimana harus kita mencari kebenaran ini? aku pun sebenarnya tidak tahu.. marilah sama sama kita memikirkannya...

No comments:

Post a Comment